onsdag 22 februari 2012

Syskongnabb

Lucas "Jag får inte plats, flytta på dig!"
Gabriel "Flytta på dig själv!"
Lucas "Men flytta dig då!"
Gabriel "Pilutta dig va!"



Lucas "Mutter, mutter, dumma balifjant..."
Gabriel "Oj vad jag ligger bra här och gott om plats har jag också..."



Lucas "Nej jag har absolut inte flyttat på mig för att han där uppe sa det, det var jag som ville faktiskt så det så. Ähum..."
Gabriel "Och så lite under foten också..."



Lucas "Här sitter jag för att jag vill det, så det så! Ingen annan bossar över mig... eller nåt..."
Gabriel "Hallojsan!"
Issy "Ska vi busa?"
Lucas "Suck..."

3 kommentarer:

  1. Vad mallig Gabriel ser ut där högst uppe på tronen! :) Har han tuffat till sig lite som vågar stå emot Lucas? / Anne.

    SvaraRadera
  2. Ja ibland säger Gabriel ifrån men om det verkligen gäller har han inget att sätta emot, då viker han sig direkt.

    Jag tror inte Gabriel har något emot att vara låg i rang så det är inget problem och Lucas orkar inte alltid bry sig om att säga ifrån.

    SvaraRadera
  3. Man undrar onekligen hur de tänker och kommer fram till saker!

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...