onsdag 26 september 2012

Nya kattleksaker igen

Katterna har fått en monstergubbe med glitterarmar och är väldigt fascinerade av honom.


Teamwork för att få tag på armarna.


Gabriel klurar över vad det är för konstig filur.


Lucas kom på att han måste få en kram och kröp upp i mitt knä, han är extra kelsjuk de dagar då vi gör mycket tillsammans.


En leksaksråtta ska det föreställa och den ska visst lukta någon sorts mynta, mina katter tycker inte att den är särskilt intressant men de kanske har blivit överbelastade med kattleksaker de senaste veckorna :s


Jodå, lite intressant luktar den ju men den har inte samma effekt som kattmynta brukar ha.

4 kommentarer:

  1. Prova ett sugrör! Mina katter ÄLSKAR det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har helt rätt, det man redan har hemma är många gånger roligare än leksakerna i affären. Ska göra det :)

      Radera
  2. Långsnokarna är lite bortskämda tror jag minsann... Men det är ju så det ska vara. Man vill ju skämma bort sina älsklingar. Jonas får ofta hejda mig när jag vill köpa nya leksaker till Gizmo. Hade jag fått som jag ville hade hela lägenheten varit överfull med mjukisdjur (Gizmo älskar mjukisdjur!) och goa hundbäddar. / Anne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var så billigt på zooplus så jag köpte massor och sen så var det utställning men nu räcker det. Nästan.
      Jag måste köpa fler boinks och så är det utställning i december igen :)

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...