lördag 25 februari 2017

Matte är hemma igen!

Jag har varit på resande fot i ett par dagar och Gabriel har haft världens bästa kattvakt som verkligen månat om honom så det gick ingen nöd på honom men han var väldigt glad när jag kom hem igen.


Sova under filten i mattes knä!


Gabriel har fått en filt på stolen så den är goare att ligga på men det är ändå inte jättebekvämt, jag får försöka hitta något bättre till honom. 
Hans elementsäng gick tyvärr sönder när ett litet barn var här på besök och satte sig på den och jag hittar inget som passar på vårt element i köket. Jag får fortsätta leta för han måste kunna ligga bekvämt hos mig i köket när jag målar. 


På favoritplatsen i soffan under världens bästa filt på värdens bästa kudde!


Mysigt med filt!



1 kommentar:

  1. Han ser ut att vara en riktigt myskille Gabriel. En livsnjutare. Syns att han är nöjd över att ha matte hemma igen. / Anne.

    SvaraRadera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...