tisdag 29 augusti 2017

54 inlägg i augusti!

Nog för att jag vet att jag tar en väldig massa bilder igen och visst loggar jag in på bloggen mycket oftare men jag hade inte riktigt fattat att jag faktiskt har gjort fler inlägg den här månaden än jag gjorde år 2014 och 2015 tillsammans!

Greta och Gabriel firar detta med ett gäng nya bollar för om det är någonting Greta gillar så är det bollar och Gabriel gillar att titta på när hon jagar dem.


Nytt de senaste dagarna är också att de har börjat leka jage och springer fram och tillbaka i lägenheten och har jättekul. 
Det är en fröjd att se och Gabriel har börjat gå ner i vikt och få fart på sin mage igen, han har haft förstoppningsproblem det senaste halvåret. Lilla Greta var precis vad han och jag behövde. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...