söndag 27 augusti 2017

Frukost för två

Förut har jag haft en tunna och katternas vattenskål under bordet men jag ville få undan deras tallrikar så att man inte snubblar på dem när man rör sig i köket. 

Greta är till skillnad från Gabriels tidigare kattkompisar inte mataggressiv alls så de har inga problem med att äta ifrån samma tallrik även om Gabriel nog tycker att de ska äta var för sig.

Jag passade på att flytta om igår när jag städade, återstår att se om jag tycker att det funkar i längden.


Första frukosten under bordet och katterna äter lugnt. 


Det enda negativa hittills är nog att solen ligger på där på kvällarna fast jag brukar inte ha mat ståendes framme ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...