fredag 4 augusti 2017

I väntans tider

Gabriel har hjälpt mig att organisera om i köket idag, jag har haft en massa pennor framme på en hylla där lilla Greta skulle kunna göra sig illa så nu åkte målarsakerna in i skåpet där vi tidigare haft kattmat. 


Tänk om han bara visste att han snart ska få en liten kompis att leka med, han har nog ganska tråkigt som ensamkatt.

Den grå filten har vi fått ifrån Gretas uppfödare och tanken är att han och jag ska få våra dofter på den. Sen ska filten ligga i transportburen när hon åker hem med mig så att hon luktar lite bekant för Gabriel och så att hon känner igen våra dofter när hon kommer ut ur buren.

Två veckor kvar till Greta kommer hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...