onsdag 23 augusti 2017

Idolbilder 15,5 veckor

 Lilla Greta håller på att lära sig att matte gillar att fotografera och tittar tålmodigt in i linsen, ja i några sekunder gör hon det i alla fall sen skruvar hon på sig och knorrar.

Greta "Det är roligare att leka med vippan matte!"


Greta "Ja det är mysigt att hålla tass men sen finns det ju faktiskt vippor som gömmer sig på hatthyllan och som man kan ta fram och leka med!"


Greta "Men så seg matte är, jag somnar ju av att vänta på att hon ska dricka upp sitt kaffe först..."


Greta "Nu du matte, nu har du inga ursäkter. Nu kör vi!"



6 kommentarer:

  1. Alltså, hon är ju helt bedårande!! Stort grattis till både dig och Gabriel för denna fina tjejen!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hon är verkligen sprallig och kräver mycket aktivering men är också så otroligt rolig. Det känns verkligen som om hon passat in väldigt bra hos oss :)

      Radera
  2. Hon är ju bara en unge, men hon har en klok och vis blick på något vis. Det göms något alldeles extra i dom där vackra ögonen. <3 / Anne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja hon är väldigt lyhörd och rolig, det enda som inte är kul är att hon är så bitig och att jag får jobba jättemycket med att markera att hon inte får bita mig alls. Hon vill hemskt gärna få nypsa till även när hon är glad och gosig.

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...