torsdag 31 augusti 2017

Porträtt Tekla-Greta 16,5 veckor, Gabriel 8 år

Lite sprallig efter att ha jagat vippor och ätit gräs.


Lite tufsig bakom öronen.


Gabriel kan också, det är bara matte som är för långsam med kameran och som inte fattar tillräckligt snabbt att man ska ha kameran på andra ledden.


Tekla-Greta "Hej, hej här är jag!"
Gabriel "Hrmph, det är ju min tur att bli fotad nu ju!"


Gabriel "Mutter, mutter..."
Tekla-Greta "Hallå?"


Ny månad imorgon, tiden går så fort. Vi har haft vägning idag och lilla Greta har lagt på sig 200 gram sedan hon kom hit och Gabriel har gått ner. 

Idag när jag kom hem var jag så trött att jag inte såg förrän jag skulle lägga mig att katterna dragit in den stora prasseltunneln i vardagsrummet. Det märks att de leker även när jag inte är hemma.

Jag är så glad för lilla Gabriels skull, nu slipper han vara ensam när jag går till jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...