söndag 13 augusti 2017

Sova i hög!

Plötsligt hände det jag längtat efter att få se, Greta la sig hos Gabriel och han låg kvar.
Först var han alldeles stel och visste inte riktigt vad han skulle göra, sen satta han sig upp och pussade henne på pannan och så la han sig igen. 


När man inte riktigt känner varandra kan det vara lite bökigt att hitta hur man ska sova ihop.


Mitt hjärta smälter! Hur söta kan de bli?


Lilla älskade Gabriel som är så snäll, tänk vad skönt att när jag börjar jobba igen så slipper du vara ensam. Nu är ni två. 

4 kommentarer:

  1. Åh! Vad skönt att han inte behöver vara ensam längre💗

    SvaraRadera
  2. Sitter här och blinkar bort tårar. Blir alldeles rörd. Så fint! <3 / Anne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir likadan, det är så sött att se hur de närmar sig varandra. De är inte helt överens men med tanke på hur kort tid de känt varandra har de kommit jättelångt tycker jag.

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...