fredag 29 december 2017

En liten skotte i repris

Jag plockade fram Gabriels skottekläder och tänkte att vi kan ju alltid prova dem igen men han har blivit lite för rund runt magen.

Greta då? Kan hon ha dem?
Greta "Icke" Nej, nej, nej! Tänker jag inte alls ha!!!"


Okej, Greta slipper men Gabriel då? Jodå, han är gärna med och leker skotte.
Fast Greta tycker absolut inte att han ska ha någon basker på sig.

Greta "Ingen fara Gabriel, jag tar den!"


Gabriel "Nej Greta, jag är ju fin!"


Gabriel "Matte säg till henne!"


Ett nytt försök och Greta tror inte sina ögon...


Gabriel "Visst är jag fin?"
Greta "Jag ska mosa din basker!"


Greta "Till attack!"
Gabriel "Nej säger jag ju!"


En lite suddig bild på en poserande Gabriel, det är inte lätt att fota när man håller i en sprattlande liten Greta som vill attackera Gabriels basker.


6 kommentarer:

  1. 😄😄Rolig Greta är som ska förstöra den fina bilden på Gabriel💕
    Han verkar älska kameran!
    Flyan hatar kameran. Kollar bort så fort jag tar tag i kameran😄
    Jill

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bildserie! ;-) Gabriel är den stiligaste skotten jag sett. <3 / Anne.
    (Ja, det har varit svårt att kommentera ibland, men jag har trott att det varit fel på vår dator för den har krånglat en del)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och tack för att du säger till, jag hade ingen aning om att blogspot krånglade så mycket.

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...