söndag 3 december 2017

Mera dekorationer hemma - liten blir stor

Nog för att Greta fortfarande är väldigt busig och sprallig men hon har börjat lugna ner sig lite vilket innebär att jag vågar ta fram lite mera saker.  Växterna åkte ut när Issy blev allergisk och sen tyckte jag inte det var någon idé att köpa något när Greta flyttade in men nu kändes det som att det var dags att testa om hon kan låta dem vara ifred.

Greta "De luktar väldigt spännande matte!"


Jag fick med mig en Uggle-lampa hem också. Den är av plast och väger inte mycket så åker den i golvet tror jag inte Greta gör sig illa på den *peppar, peppar*.


Greta har godkänt den.


Stearinljus är väl lite sådär när man har katt så det kommer bara att få brinna om de är utestängda ur rummet vilket de ju faktiskt är ibland.


Den här är så söt att jag inte kunde låta bli att köpa den, trycker man på knappen så bultar hjärtat rosa.


Krukorna sitter fast med häftmassa och än så länge har de fått stå i fred fast Greta har naturligtvis varit där och luktat och pillat lite på dem.


Greta "Pill, pill!"


Mer jul är så här blir det nog inte här hemma, gran kan jag glömma med Greta i huset och ju äldre jag blir desto tråkigare känns julen. Det är roligt med belysningen i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...