måndag 25 december 2017

Överallt hela tiden - Greta röjer

Det är fullt ös på Tekla-Greta och hon röjer särskilt mycket på natten, som tur är är hon en nätt liten tjej så hon hörs inte jättemycket genom sovrumsdörren.

Jag visste inte riktigt vad jag gjorde när jag köpte de här bollarna till Greta för det låter rätt mycket när hon studsar dem mot sovrumsdörren mitt i natten.


 "Ge mig den!"


Ett försök att fota Greta slutar med att hon hoppar upp på min rygg och försöker ta adventsstjärnan.


De är allt bra söta när de sover.


Fast Greta vill inte sova, hon vill busa!


Gabriel tycker inte att det är lika roligt som Greta. Eller jo ibland gör han det men inte lika ofta och inte lika länge.

Det är som att ha en 60-åring och en 3-åring, gamlingen vill sova och liten vill röja.


Greta "Kom igen Gabriel, kom igen!"


Gabriel "Ge dig, jag har inte fått mina 22 timmar sömn ännu..."


Gabriel fick prinskorv på julafton precis som jag lovat honom.


Greta tycker att farbror Gabriel ska vakna.


Greta hör grannarna genom fönstret.


Vem är det som pratar?


Greta "Jo för man måste ju ha koll ju!"


Smärt och graciös som en liten ballerina.


Hon börjar bli stora damen och jag ska boka kastrering så fort helgerna är över.


Gabriel kollar var den lilla har för sig.


Min lilla storögda ballerina <3 p="">

Det är inte lätt att borsta tänderna med henne sittandes där men jag har lärt mig.


En liten julkram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...