fredag 16 februari 2018

Katter i onåd!

Här ligger de och ser så oskyldiga ut, det kan man inte tro att de är rejält i onåd. Jag blev oväntat opererad i ansiktet idag och kom hem och däckade på soffan och vaknade av att de försökte plocka av mig bandaget som lyckligtvis sitter ordentligt så de kom inte åt såret. 


Det blir definitivt inget sova hos matte i helgen utan de får hålla till på soffan tills mitt ansikte är läkt.


Det är ju tur att de är söta för usch vad rädd jag blev när jag trodde att de hade lyckats pilla upp bandaget.

6 kommentarer:

  1. Vad har hänt i ansiktet?
    Jill

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick en knöl i ansiktet och var inte förberedd på att läkaren skulle skära bort den omgående, jag hade fått en remiss och trodde jag skulle på undersökning bara.

      Jag känner mig faktiskt ganska påverkad fortfarande efter ingreppet igår så jag ska hålla mig hemma i helgen.

      Radera
  2. Neeeej, det måste du ha drömt! De som är så söta!
    /A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. You wish! Båda två är vääldigt intresserade av att få plocka av bandaget och kommer smygandes på ryggstödet bakom mig och försöker komma åt det utan att jag ska märka något.

      Radera
  3. Nej, inte okej att pilla upp bandage. Hoppas du mår bättre med ansiktet idag. Jag har förövrigt också en knöl i ansiktet som jag visat för två olika läkare. Dom tror inte det är något som behövs tas bort. Bara om den börjar växa. Ta hand om dig! / Anne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag blir extra nojig eftersom jag haft en tumör på handleden och en stor knöl som opererades bort på halsen för många år sedan fast jag var inte alls beredd på att de skulle börja gröpa ut något ur ansiktet på mig igår, hade helt andra planer för helgen än att sitta här och se ut som om jag varit i slagsmål.

      Radera

Agnes

Jag bloggar så sällan men tycker själv att det är roligt att kika in ibland och titta på bilder från förr.  Jag har tänkt flera gånger i hös...